خودروهای «دی.اس» را نقدی و اقساطی خرید کنید+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند DS فرانسه در ایران، شرایط فروش جدید محصولات این برند شامل تخفیفات نقدی و تسهیلات ویژه با بازپرداخت بدون سود را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرایط جدید برای 4 مدل از خودروهای DS 5LS در دو مدل 2017 و 2018، DS3، DS5 و DS6 اعلام شده است و خریداران برای خرید خود می توانند از تخفیف نقدی در نظر گرفته شده برای محصولات DS از 3 تا 13 میلیون تومان و موعد تحویل 15 یا 70 روزه، بسته به انتخاب شیوه پرداخت است استفاده کنند
.
همچنین برای متقاضیان تحویل 70 روزه محصولات، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته شده است.

ارزان‌ترین محصول و تنها خودرو سدان این برند پریمیوم فرانسوی 5LS است که با احتساب تخفیف با قیمت نقدی 206.3 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

آرین موتور تابان در بخش فروش اقساطی، پیشنهادهای ویژه‌ای برای مشتریان دارد. شما می توانید از تسهیلات 58 تا 97 میلیون تومانی برای 4 محصول DS استفاده کرده و طی اقساط 12 ماهه بدون سود وام خود را تسویه کنید.

همچنین شرایط اقساطی 24 ماهه با نرخ سود 18 درصد نیز برای شما در نظر گرفته شده است.

 



مانند شرایط فروش نقدی، سود مشارکت 18 درصدی برای مشتریان طرح تحویل 70 روزه در طرح فروش اقساطی وجود دارد. مبلغ اقساط ماهیانه در این طرح فروش برای 4 محصول DS از 2.9 تا 8 میلیون تومان است که در مقایسه با خودروهای مشابه، شرایط به مراتب بهتری را در اختیار خریداران قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دی.اس در ایران مراجعه کنید.

کد خبر 87926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha