فروش «النترا» 2018 وارداتی با قیمت گذاری جدید آغاز شد

پرشین خودرو: هیوندای النترا 2018 وارداتی با قیمت گذاری جدید و اعمال تعرفه های وارداتی به سبد کرمان موتور در بهمن ماه اضافه شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو شرکت کرمان موتور نمابنده رسمی هیوندای در ایران برای فروش النترای وارداتی قیمت 198 میلیون تومان را اعلام کرده است که این مبلغ 51 میلیون تومان با النترای تولید داخل تفاوت قیمت دارد.

شما می توانید النترای 2018 را به دو صورت نقد و اقساط خریداری کنید. برای پیش خرید نقدی، شما با پرداخت 80 میلیون تومان می توانید ثبت نام کرده و از 5 میلیون تومان تخفیف نقدی نیز بهره مند شوید.

مابقی هزینه این خرید در هنگام صدور دعوتنامه از شما دریافت می شود. سود مشارکت و انصراف برای این خرید 18 و 15 درصد اعلام شده است و شما می توانید در اردیبهشت ماه 97 خودروی خود را دریافت کنید.

اگر شما از علاقه مندان به خودروهای سدان و با کیفیت هیوندای هستید اما امکان پرداخت هزینه خرید را یکجا، ندارید می توانید بخشی از مبلغ این خودروی زیبا را از کرمان موتور تسهیلات دریافت کنید.

تسهیلات پرداختی برای النترا 2018 وارداتی 80 میلیون تومان است و شما می توانید این وام را در 12 و یا 24 ماه بازپرداخت نمایید.

بنابراین شما برای ثبت نام 80 میلیون تومان پرداخت و 80 میلیون تومان نیز وام دریافت خواهید کرد و البته 3 میلیون تومان تخفیف نقدی نیز به شما تعلق می گیرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت این مجموعه خودروساز مراجعه نمایند.

کد خبر 89062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha