پرونده  تأخیرات پرواز شرکت‎ها در دستور کار دادسراها

پرشین خودرو: سرپرست دادسرای فرودگاه مهرآباد در بازدید از واحدهای عملیاتی این فرودگاه گفت: رسیدگی به تأخیرات پروازهای شرکت‎های هواپیمایی در دستور کار دادسراها قرار دارد و در صورت عدم همکاری این شرکت‎ها، با آنها برخورد لازم انجام خواهد شد.

‌به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سعید فلاح ضمن تأکید بر لزوم اطلاعرسانی صریح و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، بیان کرد: شرکتهای هواپیمایی موظف هستند به هنگام بروز تأخیر در پروازها نسبت به اطلاعرسانی دقیق و لازم به مسافران اقدام کنند.

وی ادامه داد: فرودگاهها نیز به عنوان اصلیترین همکار مستقیم و مشاهده کننده عملکرد شرکتهای هواپیمایی موظف هستند که علاوه بر تأکید بر انجام تعهد و مسئولیت توسط آنها، مدافع حقوق مسافران نیز باشند.

فلاح گفت: شرکت فرودگاهها و ناوبری هوای ایران و سایر دستاندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی برای کاهش تأخیر و تسهیل و روانسازی پروازها پیوسته تلاش کرده‌اند و ‌ اکنون شاهد وضعیت خوب و ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاهها به‌ویژه در مهرآباد هستیم.

سرپرست دادسرای فرودگاه مهرآباد با بیان آنکه در این بازدید تصمیمات لازم پیرامون نحوه اطلاعرسانی به موقع به مسافران و همچنین شفافسازی خدمات مشخص شد، اظهار امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم روند نزولی تأخیرها را شاهد باشیم.

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین‌ میرسعید صفینیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، به معرفی کامل عملکرد و فعالیت عملیات هوانوردی و فرودگاهی فرودگاه مهرآباد در بخشهای برج مراقبت، ایمنی و آتشنشانی، سطوح پروازی، تأسیساتی و روشنایی باند و ترمینالها پرداخت.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ابراز امیدواری کرد که همانطور که‌ سرپرست دادسرای فرودگاه مهرآباد دقت و علاقه وظایف واحدهای عملیاتی فرودگاه و حساسیتهای موجود برای برقراری پروازهای ایمن را مورد مشاهده و بررسی قرار داد، برای شناسایی عوامل تأخیر پروازها نیز با‌ برنامهریزی مناسب وارد عمل شود تا بتوان برای ادای حق مردم اقدام کرد.

کد خبر 89313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha