«نیسان» بازار انگلیس را ترک می کند؟

پرشین خودرو: سفیر ژاپن در کشور انگلستان با ارسال یک نامه به نخست وزیر این کشور، اعلام کرد که در صورت فعالیت بی ثمر و بدون سود خودروسازان ژاپنی در کشور انگلستان در پی تصویب و اجرای "بریکزیت"، خودروسازان ژاپنی مجبور به ترک انگلستان خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، سفیر ژاپن در کشور انگلستان به عنوان یک هشدار بی سابقه، در نامه خود اعلام کرد که شرکت‌های خودروساز ژاپنی با یک مانع بزرگ در کسب و کار خود مواجعه شده‌اند و اگر سودآوری آنان در بریتانیا بدون نتیجه باشد، در نتیجه هیچ شرکت خودروساز ژاپنی نمی‌تواند به فعالیت خود در کشور انگلستان ادامه دهد و دیگر بازارهای اروپایی را تامین کند.

باتوجه به ادعای منابع خبری، مدیران 3 شرکت خودروسازی ژاپنی از جمله هوندا، تویوتا و همچنین شرکت خودروسازی نیسان به همراه 19 مدیر دیگر از شرکت‌های ژاپنی که در بازار بریتانیا فعال هستند، اخیرا با "ترزا می" نخست وزیر انگلستان دیدار کرده و نگرانی‌های خود را نسبت به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و بازار این قاره ابراز کردند که باعث کاهش فروش و سوددهی آنان در این قاره شده است.

بویژه اینکه کشور انگلستان بعد از ایالات متحده آمریکا، دومین کشور مهم برای شرکت‌های بزرگ ژاپنی در جهت سرمایه گذاری است که حالا با خروج بریتانیا از بازارهای اروپایی، باعث شده تا فعالیت و سوددهی آنان نسبت به گذشته کمتر شود.

کد خبر 90608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha