میتسوبیشی لنسر با کابین لوکس رولزرویس!

پرشین خودرو: یک استودیو طراحی و تیونر بلغاری تصمیم به تقویت محصولات ژاپنی میتسوبیشی گرفته و در آخرین پروژه کاری خود، به سراغ میتسوبیشی لنسر رفته است.

به گزارش پرشین خودرو، برخلاف لامبورگینی، فراری و یا دیگر شرکت‌های بزرگ خودروسازی که محصولات آن پتانسیل بسیار بالایی برای تیونینگ دارند، محصولات شرکت خودروسازی میتسوبیشی عموما به خاطر اینکه تولید انبوه هستند و برای استفاده عموم ساخته شده است، کمتر مورد توجه قرار گرفته و شاید سالی یکبار، آن هم تیونرهای ژاپنی به سراغ تقویت محصولات آنان می‌روند، اما حالا نه یک تیونر ژاپنی، بلکه یک استودیو طراحی و تیونر بلغاری تصمیم به تقویت محصولات ژاپنی میتسوبیشی گرفته است که در آخرین پروژه کاری خود، به سراغ میتسوبیشی لنسر رفته و با تغییرات اساسی در داخل کابین و یکسری تغییرات جزیی در ظاهر، یک نسخه ویژه از این اتومبیل آماده کرده است.

باتوجه به تصاویری که از پروژه جدید "استودیو ویلنر" منتشر شده است، می‌توان تغییرات بسیار خوبی را بر روی میتسوبیشی لنسر شاهد بود که بیشتر از همه در داخل کابین اتومبیل احساس می‌شود. به طور کلی، در ظاهر اتومبیل عموما از فاکتورهای طراحی جدید استفاده کرده است که شامل چراغ‌های پیشانی متفاوت، چراغ‌های گردی روشنایی با 6 لامپ بزرگ LED در هر مجموعه، مجموعه سپر جلو و عقب اتومبیل که یک رنگ متفاوت با بدنه اصلی دارد، کاپوت جدید با قالب گیری مجرای ورود هوا بر روی آن، رینگ‌های عجیب قرمز رنگ و مهم‌تر از همه، شامل یک روکش جالب بر روی سقف اتومبیل می‌شود.

برخلاف طراحی ظاهری، در داخل کابین اتومبیل شاهد تغییراتی به مراتب بیشتر و حرفه‌ای‌تر هستیم، زیرا به غیر از روکش‌های جدید قهوه‌ای با طرح چوب، از چوب طبیعی بر روی قسمت‌های مختلف کابین استفاده شده است که می‌توان ردپای آنان را بر روی پنل‌های داخلی درب‌ها، بر روی داشبورد و کنسول مرکزی اتومبیل ، کنسول ابزار و یا حتی غربیلک فرمان اتومبیل مشاهده کرد که به معنای واقعی کلمه، یک کابین لوکس رولزرویس در داخل یک دستگاه میتسوبیشی لنسر 2011 ایجاد کرده است. علاوه بر این، سقف اتومبیل یک نقاشی جالب دارد که مشابه آن از نمای بیرون اتومبیل هم دیده می‌شود که جزییات آن در تصاویر آمده است.

کد خبر 91341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha