کد خبر 95106
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
چالش نیسان در بازار آمریکا

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی نیسان ژاپن اعلام کرد در ماه آوریل شاهد افت ۲۸ درصدی تحویل خودرو در آمریکا بوده است.

به گزارش پرشین خودرو، حتی اینفینیتی، برند لوکس زیر مجموعه نیسان هم از این رکود در امان نماند. در سال‌های اخیر نیسان با ارائه تخفیف‌های قابل‌توجه سهم بازار خود را در آمریکا افزایش داده است؛ به‌طوری‌که براساس آمار در طول ۹ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های بازاریابی نیسان برای ارائه طرح‌های تخفیف صرف شده است.

اما رکود اخیر بازار آمریکا سبب شده است دیگر خودروسازان هم به ارائه مشوق‌های مشابه روی آورند و از مزیت نیسان در این بازار بکاهند. این در حالی است که فروش خودروی تمام برقی نیسان لیف در سه ماه نخست سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰‌درصد بیشتر شده است.

به‌نظر می‌رسد نیسان سرمایه‌گذاری در بخش خودروهای برقی و بازارهای نوظهور نظیر چین را به فروش محصولات درون‌سوز در آمریکا ترجیح خواهد داد.

کد خبر 95106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha