فروش سیتروئن C3 از صبح امروز آغاز می شود + جزئیات

پرشین خودرو: پس از انعقاد قرار داد شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه در زمینه تولید مشترک خودرو، اولین دوره پیش‌فروش خودروی سیتروئن C3 به عنوان نخستین خودرو تولیدی این برند در ایران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت سایپا سیتروئن پیرو اطلاعیه روزهای گذشته خود، شرایط پیش فروش خودروی جدید سیتروئن C3 را به‌عنوان اولین‌ محصول تولیدی خود در قالب همکاری مشترک با «سیتروئن» اعلام کرده است.

طبق اعلام شرکت «سایپا سیتروئن»، خودروی جدید سیتروئن C3 از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در قالب شرایط «پیش‌فروش» به مشتریان عرضه خواهد شد که برای ثبت نام آن نیاز به پیش‌پرداخت ۶۰ میلیون تومانی خواهد بود و الباقی آن پس از صدور دعوتنامه از مشتریان دریافت می‌شود.

این خودرو با سود مشارکت ۱۵ درصد، سود انصراف ۱۲ درصد و همچنین با «رنگ بدنه سفید و رنگ قرمز برای سقف» اتومبیل ثبت سفارش خواهد شد و با توجه به زمان ثبت نام، موعد تحویل آن در «شهریور، مهر و همچنین آبان‌ ۹۷» خواهد بود.

لازم به ذکر است قیمت قطعی خودرو C3 در زمان ارسال دعوتنامه رسما به خریداران محترم اعلام خواهد شد.

علاقمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیش فروش و ثبت نام به سایت رسمی سایپا سیتروئن به ادرس www.saipa-citroen.com و صفحه رسمی اینستاگرام سایپا سیتروئن www.instagram.com/saipa.citroen مراجعه نمایند.

کد خبر 95672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha