کد خبر 98320
۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
دردسر بزرگ استقلالی ها

پرشین خودرو: تمرین تیم استقلال از روز چهارم تیرماه شروع شده است اما هنوز تکلیف قرارداد وریا غفوری، امید ابراهیمی، تیام، جپاروف و مجید حسینی مشخص نیست و این موضوع باعث شده شفر نتواند تیمش را با نفرات کامل تمرین بدهد.

به گزارش پرشین خودرو ، در این بین به نظر بیشترین اشتباهی که متوجه مدیران استقلال است، این است که آنها باید بلافاصله بعد از پایان فصل کار خود را برای تمدید قرارداد با ستاره های خود را آغاز می کردند تا قبل از جام جهانی تکلیف قرارداد حداقل بخشی از آنها مشخص شود اما انرژی زیادی که صرف تمدید قرارداد با تیام شد باعث شد که آنها زمان را برای تمدید قرارداد با سایر بازیکنان از دست بدهند.

استقلال


اگر امروز پرسپولیس با نفرات کامل تمرینات خود را پیگیری می کند به دلیل سطح مالی بالاتر این تیم نیست بلکه بیشتر به این خاطر است که مدیران این باشگاه زودتر از مدیران استقلال کار تمدید قرارداد با بازیکنان خود را شروع کرد و اگر هم بازیکنی از تیم جدا شد، کادرفنی زودتر متوجه شدند تا تیم خود را بدون آنها آماده لیگ هجدهم کنند.

حالا که بخش مهمی از تمرینات پیش فصل گذشته، مدیران استقلال باید تلاش کنند زودتر تکلیف قرارداد ۵ بازیکن این تیم را روشن کنند تا آبی ها بیشتر از این از برنامه های خود برای شروع لیگ هجدهم عقب نیفتند.

کد خبر 98320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha