حضور تازه واردهای تویوتا تنها با هدف بازارسنجی+جزئیات

پرشین خودرو: 5 خودروی ایرتویا و حاضر در نمایشگاه خودرو تهران جدید بودند و ما از ظرفیت نمایشگاه برای معرفی این محصولات جدید استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برگزاری نمایشگاه تهران و رکورد بازدید یک میلیون نفر در یک روز از این نمایشگاه که در بیرون شهر تهران و در شهر آفتاب برگزار شد، جای خالی این اتفاق را در یازده سال گذشته به خوبی نشان داد و بی شک تاثیر بازگشت این دورهمی خودرویی در سال 96 خود را بهتر نشان خواهد داد.

حضور برندهای معتبر در این نمایشگاه و البته غیبت برخی از بزرگان و یا کم محلی برخی از داخلی ها به این اتفاق مهم اقتصادی؛ از آن جهت مهم است که تبلیغ و مذاکره و حتی چانه زنی چهره به چهره سال هاست که به یک اتفاق مهم در اقتصاد جهانی مبدل شده و ما حداقل در حوزه خودرو و در پایتخت، بیش از 11 سال از این روند طبیعی جهانی فرار می کردیم.

بسیاری از برندهای حاضر در نمایشگاه خودروی تهران با دست پر به میدان آمدند و برخی حتی سیستم فروش خود را نیز به شهر آفتاب بردند تا مردم در همان لحظه که انتخاب کردند؛ خرید خود را انجام دهند.

البته برخی دیگر از برندها تنها برای تبلغ محصولات خود و شاید شاخ و شانه کشیدن برای رقبا پا به عرصه نمایشگاه گذاشتند و البته شاید برداشت خود از این تبلیغ را در اولین روزهای سال 96 انجام دهند.

حضور برخی از برندها در نمایشگاه با وجود برخی اتفاقات در سال 95 و حذف اجباری برخی از خودرهای خود از سبد فروش به دلیل پاره ای از مشکلات، در نوع خود جالب بود.

شرکت ایرتویا یکی از همان مجموعه هایی است که در سال جاری برای عرضه برخی از محصولات خود با مشکل روبه رو شد اما سهم خود در بازار و حتی کیفیت خود در خدمات را هیچگاه از دست نداد.

این نماینده رسمی تویوتا در نمایشگاه تهران با 8 خودرو حضور پیدا کرده بود این 8 محصول حاضر در غرفه ایرتویا عبارت بودند از: تویوتا Auris، تویوتا پریوس، تویوتا روفور، تویوتا C-HR، لکسوس NX، لکسوس RX200t، لکسوس GS200t و لکسوس IS300h.

به گفته فرزاد صالحی مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا از این تعداد خودرو تنها 3 خودرو قابلیت فروش در سال جاری را داشته و 5 محصول تنها برای محک زدن بازار به نمایشگاه تخران وارد شده اند.

وی در گفتگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن اعلام این مطلب گفت: 5 خودروی حاضر در نمایشگاه جدید هستند و ما از ظرفیت نمایشگاه برای معرفی این محصولات جدید استفاده کردیم.

صالحی در مورد میزان فروش نمایشگاهی ایرتویا برای دو برند تویوتا و لکسوس اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری نمایشگاه معرفی برند و خودروهای جدید است و ما دلیلی برای فروش در نمایشگاه ندیدیم. بنابراین در جواب سوال شما باید عرض کنم که در طول برگزاری نمایشگاه هیچ خودرویی نفروختیم زیرا برنامه ای برای فروش محصول در نمایشگاه نداشتیم!

وی تاکید کرد: ایرتویا خودروهای روز دنیا را برای معرفی به ایرانیان به نمایشگاه تهران برد تا واکنش مردم را نسبت به این تازه واردها ببیند و حالا پس از رسیدن به جمع بندی واکنش های مردمی به این محصولات جدید، برای فروش احتمالی این محصولات برنامه ریزی می کنیم.

وی حضور هر 5 محصول تازه وارد در سبد فروش ایرتویا  را ممکن دانست و افزود: بازخوردها بررسی و شرایط سنجیده می شود و در سال 96 بی شک خودروهای جدید وارد سبد فروش ایرتویا خواهند شد.

کد خبر 68958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha