«تسلا» بزرگ ترین ایستگاه سوپرشارژ جهان را در چین راه اندازی کرد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تسلا در مسیر زمینه سازی جهانی برای فروش بهتر و سریع‌تر محصولات خود، در کشور نروژ اقدام به تاسیس 20 ایستگاه شارژ سریع برای محصولات خود کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، تسلا در کالیفرنیا هم پروژه ساخت 20 ایستگاه شارژ سریع در دستور کار قرار داده است، اما در مجموع این 40 ایستگاه شارژ هم نمی‌توانند با دستاورد بزرگ کشور چین مقابله کنند، زیرا کمپانی خودروسازی تسلا در شهر شانگهای چین یک پارکینگ زیرزمینی راه اندازی کرده است که ظرفیت شارژ 50 اتومبیل الکتریکی تسلا را به صورت همزمان خواهد داشت تا بزرگ‌ترین ایستگاه سوپرشارژ جهان به نام چین و کمپانی خودروسازی تسلا ثبت شود.
هفته‌های گذشته، رسانه‌های بین المللی اعلام کردند که شرکت خودروسازی تسلا در حال ساخت یک ایستگاه شارژ بزرگ در شانگهای چین است، حال اخیرا در یک خبر جداگانه، رسانه‌های بین المللی اعلام کرده‌اند که پروژه ساخت ایستگاه شارژ تسلا به پایان رسیده و این پروژه عظیم را به طور رسمی افتتاح کرده و آماده بهره برداری است، هرچند گفته می‌شود که همچنان یکسری ریزه کاری‌ها برای تکمیل پروژه باقی مانده است و کارگران مشغول آنان هستند تا طی چند روز آینده برطرف شود.
طبق ادعای منابع خبری، این ایستگاه شارژ محدودیت نداشته و در 7 روز هفته به طور 24 ساعت فعال خواهد بود. پیرامون همین موضوع، اخیرا یکی از مالکان محصولات تسلا با نام "جیسون مان" با انتشار چند تصویر تایید کرده است که ایستگاه شارژ تسلا فعال بوده و موفق به شارژ اتومبیل خود شده است. همانطور که از تصویر می‌بینید، در حال حاضر جیسون مان اولین کسی است که موفق به شارژ اتومبیل خود در این ایستگاه بزرگ شده است.

کد خبر 83598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha