کد خبر 142388
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
مدیرعامل امداد خودرو ایران: خدمات امداد در محل با 400 دستگاه آریسان جدید توسعه می‌یابد

با افزایش تنوع خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو و گسترش توزیع و تنوع محصولات در سراسر کشور و افزایش نیازها و انتظارات مشتریان این گروه صنعتی در حوزه خدمات و امداد، شرکت امداد خودرو ایران طرح توسعه خدمات امداد خودرو را در سال جاری در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری با 400 دستگاه آریسان جدید، خدمات امداد در محل ایران خودرو را توسعه خواهیم داد.

سیدعباس میرحسینی، با تاکید بر هدف‌گذاری اصلی امداد خودرو ایران در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، افزود: در سال جاری با توجه به سهم بازاری که برای افزایش سهم خدمات در شرکت امداد خودرو ایران وجود دارد، خدمات امداد باتری را توسعه خواهیم داد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران: خدمات امداد در محل با 400 دستگاه آریسان جدید توسعه می‌یابد

مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه با اشاره به پلتفرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» برای خدمت‌رسانی بهینه و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان گفت: با توجه به آمادگی زیرساخت‌ها در سال جاری طرح توسعه خدمات پلتفرم «بسپر» را در شرکت امداد خودرو ایران توسعه می‌دهیم.

میرحسینی با بیان اینکه پلتفرم «بسپر» درگاهی متفاوت از خطوط تلفنی است و امکان نصب بر روی تمام تلفن‌های هوشمند را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر این پلتفرم حدود 370 هزار کاربر فعال دارد و به طور متوسط ماهیانه 40 هزار تماس از طریق این اپلیکیشین خدمات دریافت می‌کنند بنابراین در سال جاری یکی از برنامه‌های امداد خودرو ایران توسعه جدی خدمات پلتفرم «بسپر» است؛ خدمت جدیدی که در طرح مشترک امداد نوروزی امسال ایران خودرو و سایپا نیز از خدمات آن به منظور شتاب‌دهی در خدمات خودرویی استفاده شد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم پلتفرم خدمات خودرویی «بسپر» بتواند در سال جاری به عنوان یک طرح ملی جوابگوی نیاز خدمات امدادی کشور باشد.

کد خبر 142388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha