هوشمندسازی مرکز تماس امداد خودرو سایپا با هوش مصنوعی/ ناوگان امداد خودرو سایپا ۱۰۰ درصد توسعه می‌یابد

توسعه ناوگان امدادی از مهم‌ترین برنامه های شرکت امداد خودرو سایپا در سال ۱۴۰۳ است. این شرکت با توجه به هدف گذاری برای افزایش ۱۰۰ درصدی ناوگان امدادی در سال جاری و با راه‌اندازی نرم افزار سنا پلاس و ارتقاء بخش نرم‌افزاری در حوزه امدادی و به کارگیری هوش مصنوعی در حوزه پاسخگویی، بنا دارد تا در سال ۱۴۰۳ ارائه خدمات امدادی به امدادخواهان را سرعت ببخشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو ، شرکت امداد خودرو سایپا تاکنون اقدامات اولیه ای را برای افرایش ۱۰۰ درصدی ناوگان در سال ۱۴۰۳ امدادی انجام داده است .این شرکت به منظور معرفی خودروهای مورد نظر برای حضور در شبکه امدادی ، محصولاتی را انتخاب و پس از انجام فرایند اداری ، بنا دارد این خودروها را در اختیار امدادگران قرار دهد.

شرکت امداد خودرو سایپا با توجه به راه اندازی نرم افزار سنا پلاس و به منظور ارتقاء حوزه نرم افزاری در حوزه خدمات امدادی ، تلاش دارد تا در سال جاری گام مهمی را در بحث اطلاع رسانی و هماهنگی با امدادگران برداشته و خدمات امدادی بهتری را در اختیار امدادخواهان قرار دهد.

ارائه آموزش های تخصصی به امدادگران از دیگر برنامه های امداد خودرو سایپا در سال ۱۴۰۳ است . این شرکت با عرضه خودروهای جدید و ارتقای تکنولوژی خودروها به دنبال آن است تا در سال جاری آموزش های تخصصی بیشتری را به امداد گران این مجموعه ارائه نماید تا بهترین خدمات نیز از سوی امداد گران به متقاضیان ارائه شود.

شرکت امداد خودرو سایپا همچنین در سال جاری پا را فراتر گذاشته و با توجه به اهمیت بحث حمل و تعمیرات خودروهای گروه سایپا در نظر دارد در سال ۱۴۰۳ ، پیش از آنکه خودرو توسط ناوگان امدادی حمل شود تمام توان ناوگان برای رفع مشکل خودرو بکار گرفته شده و خودرو امدادخواه به جای حمل به تعمیرگاه در محل تعمیر و تحویل شود.

البته در کنار اهداف شرکت امداد خودرو سایپا در سال ۱۴۰۳ ، رونمایی از طرح هایی چون طرح ۳۶۰ درجه امداد خودرو سایپا ،از جمله پروژه های خوبی بوده که تا به امروز نتایج و چشم انداز خوبی را پیش روی امداد خودرو سایپا قرار داده است .

از دیگر برنامه های شرکت امداد خودرو سایپا که به منظور توسعه ناوگان امداد خودرو سایپا در سال جاری انجام شده است، ورود خودرو اطلس به ناوگان امدادی سایپا است؛ این برنامه با هدف افزودن تمام خودروهای تولیدی سایپا و محصولات جدید در طرح امدادرسانی و ناوگان امدادی سایپا دنبال می شود و شرکت امداد خودرو سایپا در نظر دارد همزمان با عرضه محصولات جدید به بازار ، این محصولات را در سرویس ناوگان امدادی سایپا قرار دهد.

استفاده از هوش مصنوعی در حوزه خدمات امدادی از دیگر اهداف توسعه ای و خدماتی امداد خودرو سایپا در سال ۱۴۰۳ است .این شرکت در سال جاری با استفاده از هوش مصنوعی در حوزه پاسخ گویی و امداد در محل به دنبال است تا با دستیابی به امکان بکارگیری ۱۰۰ درصدی از سامانه پاسخ گویی هوشمند و تکنولوژی هوش مصنوعی در جریان امدادرسانی ، سیستم های قدیمی را جمع آوری کند .

کد خبر 144944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha